Před převzetím zásilky od přepravní společnosti zkontrolujte, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození ihned na místě sepište s dopravcem Zápis o škodě. Zápis o škodě je nezbytné sepsat ihned při převzetí zásilky s přepravcem, na pozdější reklamace nebude brán zřetel, proto si prosím zásilku před převzetím vždy důkladně prohlédněte, přepravce je dle Všeobecných obchodních podmínek povinen vyčkat, než toto učiníte. V případě, že zjistíte poškození obsahu balíčku až poté, co kurýr odjel, neprodleně nás informujte. Po uplynutí doby dvou (2) dnů zaniká na reklamaci u přepravní společnosti nárok. V případě zásilky na dobírku dopravce vybere finanční částku odpovídající poskytnutým podkladům k zásilce. Zásilku je také možné uhradit platební kartou v případě, že dopravce platbu kartou přijímá. Své převzetí zásilky potvrdíte dopravci podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku.
|