Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účely využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKT

Oblíbená kosmetika.cz
info@oblibenakosmetika.cz
tel: 734 728 114, 222 969 179
Provozní doba PO - ČT 8:00-17:00, PÁ 8:00-13:00
Neprovozujeme kamenný obchod

SNÍŽENÁ CENA

Naše cena 1 199,00 Kč
DOSTUPNÉ

DOPRAVA ZDARMA

Naše cena 12 459,00 Kč
DOSTUPNÉ
Naše cena 15 490,00 Kč
NEDOSTUPNÉ
Naše cena 10 330,00 Kč
DOSTUPNÉ

Postup při uplatnění reklamace – stručný návod

 

Jak reklamovat

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád, který je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a svá práva z vadného plnění je nutno uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co zjistíte, že na zboží je vada.

• Práva z vadného plnění můžete uplatnit na naší korespondenční adrese, nebo přímo v autorizovaném servisu.

• Za situace, kdy je potřeba zboží na naši adresu nebo servisnímu středisku zaslat, dbejte na to, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označte zásilku příslušnými symboly.

• Zásilka dále musí obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol a originál záručního listu, byl-li součástí zásilky. Pokud záruční list součástí zásilky nebyl, postačí přiložit kopii dokladu o zaplacení (faktury). Reklamační protokol je ke stažení zde na našich stránkách.

• Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy od Vás obdržíme reklamované zboží.

• O průběhu reklamace Vás budeme informovat do tří pracovních dnů.

• Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude dohodnuta lhůta delší.

• Po řádném vyřízení reklamace budete vyzváni k převzetí opraveného zboží, nebo Vám bude zasláno na Vaši adresu.

• V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny Vám bude příslušná platba vrácena převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

• Bude-li reklamace uznána za oprávněnou, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.

• K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Toto je pouze stručný popis postupu při uplatňování práva z vadného plnění, ucelené informace naleznete v reklamačním řádu.

 

 

Reklamované zboží spolu s dokumenty nám zašlete na adresu:

PROMEDIJEK s.r.o.

Hněvkovského 1377/4

149 00, Praha 4

 

DOKUMENTY, KTERÉ JE NUTNO DOLOŽIT K REKLAMOVANÉMU PRODUKTU:

 

• Vyplněný reklamační protokol (níže zde na stránce ke stažení)

• Kopie dokladu o zaplacení zboží ( faktura)

• Originál záručního listu (pokud byl součástí zakoupeného výrobku)

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

V případě reklamace vyplňte a vytiskněte zde přiložený protokol, který zašlete na korespondenční adresu spolu s reklamovaným produktem a dalšími dokumenty, nezbytnými k provedení reklamace.

 

Reklamační protokol Reklamační protokol ke stažení